Gekwalificeerde techniekers
Onze deskundige techniekers krijgen jaarlijks meer dan 40 000 uur opleiding, wat hun efficiëntie en beheersing van de nieuwste technologieën garandeert.
Onze deskundige techniekers krijgen jaarlijks meer dan 40 000 uur opleiding, wat hun efficiëntie en beheersing van de nieuwste technologieën garandeert.
Opgericht in 1910, vertrouwt KONE op meer dan 60 000 medewerkers wereldwijd om op maat gemaakte oplossingen, lokale service en persoonlijke ondersteuning te bieden die aan uw eisen voldoen.
Met KONE Mobile en KONE Online volgt u in real-time de voortgang van uw onderhoudswerkzaamheden en heeft u toegang tot alle informatie over uw interventies en facturen, waar u ook bent.
Ons KONE Customer Care Center is 24/7 bereikbaar om u snelle en efficiënte ondersteuning te bieden bij interventies of noodgevallen.
In welke fase van de levenscyclus uw gebouw zich ook bevindt, we zijn er om u te helpen, of u nu een nieuw project plant, een totaalrenovatie overweegt of hulp nodig heeft bij het onderhoud van een installatie.