Einde van 2G en 3G netwerken: 25.000 liften getroffen Ben ik betrokken?

Een vertrouwenspartner om u te begeleiden

Gekwalificeerde techniekers

Onze deskundige techniekers krijgen jaarlijks meer dan 40 000 uur opleiding, wat hun efficiëntie en beheersing van de nieuwste technologieën garandeert.

Meer dan 100 jaar ervaring

Opgericht in 1910, vertrouwt KONE op meer dan 60 000 medewerkers wereldwijd om op maat gemaakte oplossingen, lokale service en persoonlijke ondersteuning te bieden die aan uw eisen voldoen.

Real-time informatie

Met KONE Mobile en KONE Online volgt u in real-time de voortgang van uw onderhoudswerkzaamheden en heeft u toegang tot alle informatie over uw interventies en facturen, waar u ook bent.

Een klantenservice dicht bij u

Ons KONE Customer Care Center is 24/7 bereikbaar om u snelle en efficiënte ondersteuning te bieden bij interventies of noodgevallen.

Onze diensten afgestemd op elke sector

Hulp nodig?

In welke fase van de levenscyclus uw gebouw zich ook bevindt, we zijn er om u te helpen, of u nu een nieuw project plant, een totaalrenovatie overweegt of hulp nodig heeft bij het onderhoud van een installatie.

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.