Klantenservice | Neem nu contact met ons op voor onderhoudsspecifieke vragen

CONTACT OPNEMEN MET DE KONE TEAMS

Wenst u iemand te spreken?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Praat met een expert

Voor algemene vragen en inlichtingen, gelieve het KONE Customer Service te contacteren op

België: +32 2 730 92 11

Luxemburg: +352 455 16 01"

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Een incident melden

Contacteer ons op onderstaande nummers

België: +32 2 346 21 00

Luxemburg: +352 455 279"

KONE_Hyvinkee_Dec23_OFFICE_STOCK_SCENE_5_4324-2:760x428%2816-9%29

Vind een kantoor bij u in de buurt

Contactgegevens van uw lokale KONE vestiging

Hoe kunnen we u helpen?

Gelieve het formulier in te vullen en we contacteren u zo snel mogelijk

Sample form






+32

+352







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Gelieve op te merken dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Raadpleeg onze Privacyverklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


ONLINE HULPMIDDELEN

Snel belangrijke informatie verkrijgen

Blijf in realtime op de hoogte van onderhouds- en prestatiegegevens van uw installaties. Onze online tools bieden gemoedsrust door het voor u eenvoudig te maken om uw installaties te monitoren.

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Permanente toegang tot prestatie-, storings- en herstellingsgegevens voor al uw installaties, altijd en overal, via een gebruiksvriendelijk webportaal.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

Een gebruiksvriendelijke app met realtime meldingen over de status van installaties, onderhoudsschema's en de voortgang van lopende onderhoudswerkzaamheden.

Icon_Investors.svg
Monitor equipment

Ger real-time information on your elevators, escalators and automatic doors.

Icon_Digital_Services.svg
Track maintenance

Review pas, ongoing and upcoming work plus the associated invoices.

Icon_Component_Upgrades.svg
Contact support

Talk to a customer service professional immediately when you need it.

FAQ over onderhoudsondersteuning

Raadpleeg de antwoorden op de meest gestelde vragen

  • Onze KONE Online webportal en KONE Mobile app geven u en uw team permanente toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings- en herstellingsgegevens voor al uw installaties.

  • U kan de status van uw installatie controleren via KONE Online of KONE Mobile. Als de installatie beschikt over KONE 24/7 Connected Services, kan u zien of we al bezig zijn met het oplossen van het probleem. U kan een serviceverzoek indienen of een incident melden door ons te bellen of rechtstreeks contact met ons op te nemen via KONE Online of KONE Mobile.

  • KONE Online of KONE Mobile toont u alle onderhoudsbezoeken die reeds werden uitgevoerd, alsook de geplande bezoeken, voor alle installaties die we voor u onderhouden.

Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.