Naar verwachting komen jaarlijks 7 miljoen mensen binnen via de spectaculaire boog van de nieuwe Rotterdamse indoor versmarkt. Behalve de
Beschrijving
Een oogverblinde Het hoefijzervormige gebouw ligt in het Soho van Rotterdam, dé plek voor trendy bars en boutiques. Onder de futuristische boog bedrukt met 3D foto's van etenswaar kunnen bezoekers winkelen voor verse, organische producten bij meer dan 100 kraampjes, of eten bij een van de tientallen restaurants.
#Doors
#Elevators
#Escalators & Autowalks
#Europe
#Maintenance
#New equipment
#Retail
Feiten
Opgeleverd 2014
Verdiepingen: 15
Totale winkeloppervlak: 12.000 m2
Totale vloeroppervlak: 95.000 m2
Bezoekers: 7 miljoen per jaar
Gebouweigenaar:meerdere
Ontwikkelaar: Provast
Architect: Winy Maas
Aannemer: J.P. van Eesteren
KONE oplossingen
17 KONE MonoSpace® Special Liften
8 goederenliften
10 KONE TRAVELMASTER™ 110 Roltrappen
17 automatische schuifdeuren
KONE Care™ onderhoudspakketten
UITDAGINGEN
OPLOSSINGEN
Onderdeel mogen uitmaken van dit prachtige project
Het leveren van de juiste oplossingen om 7 miljoen bezoekers jaarlijks probleemloos te vervoeren, zonder dat zij in aanraking komen met de goederenstroom.
Installatie onder uitdagende omstandigheden, samenwerkend met verschillende gespecialiseerde teams op een beperkt oppervlak
KONE liet zien wat de mogelijkheden waren door een gepersonaliseerde tour langs onze grote projecten in Rotterdam te organiseren
Alle KONE oplossingen zijn gebaseerd op gedetailleerde capaciteitsberekeningen, waardoor KONE al vanaf het begin mee kan denken
Deskundig project management zorgde ervoor dat alles snel en efficiënt werd geïnstalleerd
Ontdek onze andere referenties
Deel deze pagina
Cookies
We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?