Algemene vragen en inlichtingen
Voor algemene vragen en inlichtingen, gelieve KONE Customer Service te contacteren (gedurende de werkuren):
België: +32 2 730 92 11
Luxemburg: +352 455 16 01
We zijn er om u te helpen, 24/7
Hieronder vindt u enkele nuttige antwoorden op veelgestelde vragen over het onderhoud van installaties en hoe u meer te weten kan komen over de lopende en geplande onderhoudswerkzaamheden.
Onze KONE Online webportal en KONE Mobile app geven u en uw team 24 uur per dag toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings- en reparatiegegevens voor al uw installaties.
U kan de status van uw installaties controleren via KONE Online of KONE Mobile. Als de installatie wordt gedekt door KONE 24/7 Connected Services kan u zien of we al bezig zijn met het oplossen van het probleem. U kan een serviceaanvraag indienen of een incident melden door ons te bellen of rechtstreeks contact op te nemen via KONE Online of KONE Mobile.
KONE Online of KONE Mobile laat u alle geplande en voorbije onderhoudsbezoeken zien voor alle installaties die wij voor u onderhouden.
Met KONE 24/7 Connected Services kunnen we beter voorspellen, onderhouden en actie ondernemen voordat er zich een storing voordoet.
Neem contact op met uw lokale KONE vertegenwoordiger voor meer informatie.
Real-time onderhoudsinformatie binnen handbereik
U kan het onderstaande formulier gebruiken om ons te vertellen hoe wij u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.