WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Ga naar website van land

Terug naar boven

Neem gerust contact met ons op

Hoe kunnen we u helpen?

Meld een servicebehoefte of een incident

Een serviceaanvraag plaatsen of een noodgeval melden? Contacteer ons via onderstaande gegevens (24/7):

België: +32 2 346 21 00

kc3.be@kone.com

Luxemburg: +352 455 279

kdl.kc3@ipggroup.eu

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u enkele nuttige antwoorden op veelgestelde vragen over het onderhoud van installaties en hoe u meer te weten kan komen over de lopende en geplande onderhoudswerkzaamheden.

  • Onze KONE Online webportal en KONE Mobile app geven u en uw team 24 uur per dag toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings- en reparatiegegevens voor al uw installaties.

  • U kan de status van uw installaties controleren via KONE Online of KONE Mobile. Als de installatie wordt gedekt door KONE 24/7 Connected Services kan u zien of we al bezig zijn met het oplossen van het probleem. U kan een serviceaanvraag indienen of een incident melden door ons te bellen of rechtstreeks contact op te nemen via KONE Online of KONE Mobile.

  • KONE Online of KONE Mobile laat u alle geplande en voorbije onderhoudsbezoeken zien voor alle installaties die wij voor u onderhouden.

  • Met KONE 24/7 Connected Services kunnen we beter voorspellen, onderhouden en actie ondernemen voordat er zich een storing voordoet.

    Neem contact op met uw lokale KONE vertegenwoordiger voor meer informatie.

Contacteer ons

U kan het onderstaande formulier gebruiken om ons te vertellen hoe wij u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Sample form






+32







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Gelieve op te merken dat wanneer u dit formulier indient, wij uw persoonlijke gegevens verzamelen. Raadpleeg onze Privacyverklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.