Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate site
Monitor uw installaties in real time
Bekijk real-time informatie over de conditie van uw liften, roltrappen en automatische gebouwdeuren.
Real-time onderhoudsinformatie binnen handbereik
Het KONE Online webportaal geeft u en uw team 24 uur per dag toegang tot gegevens over prestaties, onderhoud, storingen en reparaties van al uw installaties.
U kan ook onderhoudscontracten bekijken en rapporten over onderhoudswerkzaamheden en -kosten genereren om u te helpen bij de planning en budgettering.
In KONE Online Portal kan u gegevens over de beschikbaarheid, de prestaties en de reparatiekosten van de installaties bekijken - en ook hoe snel we op uw serviceverzoeken hebben gereageerd. U kan eenvoudig gegevens controleren over callouts en andere onderhoudswerkzaamheden om op de hoogte te blijven van wat er op dit moment gebeurt.
Naast de huidige activiteiten krijgt u ook gegevens over de prestaties en kosten van de installaties op langere termijn te zien om u te helpen bij de planning en budgettering in de toekomst.
KONE Online is beschikbaar voor alle klanten die een onderhoudscontract met KONE hebben
Real-time updates waar u ook bent
Met de KONE Mobile app kan u uw smartphone gebruiken om op de hoogte te blijven van alles wat er met uw installaties gebeurt - inclusief KONE 24/7 Connected installaties. U kan ervoor kiezen om meldingen te ontvangen over de status van de installaties, onderhoudsschema's en de voortgang van eventuele onderhoudswerkzaamheden die we voor u uitvoeren.
Download de app om van start te gaan.
KONE Mobile helpt u om de voortgang van alle onderhoudstaken te volgen, van de aanvraag tot en met de voltooiing, met statusmeldingen op uw smartphone. U krijgt een duidelijk beeld van wat er met al uw installaties gebeurt, inclusief lopende onderhoudswerkzaamheden en of de installaties wel of niet in werking zijn.
Het versturen van een serviceaanvraag vanaf uw smartphone is snel en eenvoudig, net als het contact opnemen met een service-expert in het KONE Customer Care Center.
Met KONE Mobile kan u de planning en budgettering verbeteren met gedetailleerde rapporten over de onderhouds- en reparatiegeschiedenis van de installaties, inclusief informatie over de uitgevoerde werkzaamheden en de kosten.
U kan het onderstaande formulier gebruiken om ons te vertellen hoe wij u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.