Hieronder vindt u enkele nuttige antwoorden op veelgestelde vragen over het onderhoud van installaties en hoe u meer te weten kan komen over de lopende en geplande onderhoudswerkzaamheden.
Onze KONE Online webportal en KONE Mobile app geven u en uw team 24 uur per dag toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings- en reparatiegegevens voor al uw installaties.
U kan de status van uw installaties controleren via KONE Online of KONE Mobile. Als de installatie wordt gedekt door KONE 24/7 Connected Services kan u zien of we al bezig zijn met het oplossen van het probleem. U kan een serviceaanvraag indienen of een incident melden door ons te bellen of rechtstreeks contact op te nemen via KONE Online of KONE Mobile.
KONE Online of KONE Mobile laat u alle geplande en voorbije onderhoudsbezoeken zien voor alle installaties die wij voor u onderhouden.
Met KONE 24/7 Connected Services kunnen we beter voorspellen, onderhouden en actie ondernemen voordat er zich een storing voordoet.
Neem contact op met uw lokale KONE vertegenwoordiger voor meer informatie.
U kan het onderstaande formulier gebruiken om ons te vertellen hoe wij u kunnen helpen. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Sample form
Cookies
We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken. U kan ook onze privacyverklaring bekijken.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?